Monday 28 May 2012

Big Step In Our Life...♥


Dia Dah Mula INTAI-INTAI Kedai Peggantin Yang Sesuai…
Dia Dah Mula Bertanya Pasal BORANG Kahwin…
Dia Dah Mula JENGUK-JENGUK Kedai Perabot Dan Peralatan Rumah…
Dia Dah Mula JELLING-JELING Pakaian Baby…

GEMENTARRRRR…yes I can feel it…

EXCITED … dah lama…tapi kadang-kadang tak percaya….rasa terlalu cepat, keliru dan confused semua rasa ada…

TAKUTTTTT….pun ada…rasa belum bersedia…takut tak mampu jadi isteri yang baik untuknya…
Semakin hari semakin kuat rasa-rasa itu… Dah  tak sabar untuk melangkah ke alam kebahagiaan…

To My Future Husband
 "I know this is a big and new step forward in our life ... I Hope everthing gona be okey…"

Aku  bukanlah wanita sempurna seperti siti khadijah… bukan juga seperti  Aisyah isteri Rasulullah…insyaalaah aku cuba yg terbaik untuk bergelar seorang isteri….

“BAKAL IMAMKU…

Pimpinlah daku dalam mengharungi mahligai yg bakal kita bina….
Peganglah tanganku disaat aku terjatuh,
Peluklah daku disaat aku merinduimmu,
Sematlah namaku dihatimu selamanya,
Beradalah disisiku disaat aku memerluknmu,
Temanilah daku dalam mencari keredha ALLAH,
Dan aku “BAKAL ISTERIMU” kan menjadi suri dihatimu dan sentiasa bersamamu sepanjang hidupku